Thursday, September 5, 2013

KABAKLI MEZE



kabakli meze 1
Geçtiğimiz hafta çarşamba akşamı için halamlar ailecek ziyaretimize gelmek istediler.Bende akşam yemeğine buyrun Allah ne verdiyse yeriz dedim.Bir önceki akşamdan zamanımın yettiği kadar bir şeyler hazırladım.Güzel ve sıcak bir sofra oldu.Hep beraber yemeğimizi yedik,sohbet ettik.Çiğ köfteyi çok sevdiğimden alıp gelmişler.Dondurmalı pasta da unutulmamış.Ayrıca doğum günümü unutmamışlar güzel güzel hediyeler getirmişler.Keselerine bereket sağ olsunlar çok mutlu ettiler beni.


kabakli meze 2
Bir önceki akşam ana yemek olarak et haşlayıp kavurma ve pilav yaptım.Yanına tarifini paylaşacağım bu nefis salatayı yaptım.Tatlı olarak ta Kupta Tiramisu yaptım hafif ve pratik olsun diye;))

İşten geldiğim gibi de masayı balkona kurup kuzenime cacık yaptırdım.Yoğurt kalıntılarını sevmediğinden kendi yapıyor ve kimsenin elinden yemiyor hanımefendi:))Bende atıverdim üstüne:))) Sonuç olarak hava çok sıcaktı bizim sohbetimiz daha sıcaktı.İyi ki geldiniz canlarım;)))

(Bir kare yakalaya bildiğime sevindim o kadar acıkmışlardı ki fotoğraf çekmeme müsaade etmediler.O yüzden şekil biraz bozuk tabağımda:)))


kabakli meze 3



Malzemeler:

- 4 adet kabak

- 1 küçük kutu yoğurt

- 3 diş sarımsak

- Tuz

- Sıvı yağ




Yapılışı:

Kabaklar iyice yıkanıp,rendelenir.Sıvı yağda pembeleşene kadar kavrulur.Kabaklar derin bir kaseye alınır.Üzerine yoğurt,tuz ile dövülmüş sarımsak eklenir.Bir güzel karıştırılıp buzdolabında bir süre bekletilir.

Soğuk servis edilir.




Afiyet Olsun.

No comments:

Post a Comment